سبک زندگی, ازدواج, پارچه, عروسی, عشق, لباس, لباس خواب, لباس زیر زنانه, لباس عروس, مناسبتها

نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک چیست؟

نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک چیست؟

در حال حاضر یکی از لاین های اختصاصی طراحی لباس مربوط به لباس خواب است، نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک یکی از دسته های لباس خواب می باشد. لباس خواب به طور کلی به دو دسته لباس خواب راحتی و لباس خواب توری یا نگلیژ تقسیم می شود، رویداسما در این مقاله به شناخت شما در مورد آن کمک می نماید لطفا با ما همراه باشید..

از گذشته های بسیار دور در تمدن های کهن استفاده از لباس خواب به عنوان یک لباس راحت رواج داشته و کم کم به تمام جهان راه یافته است، اصطلاح لباس خواب برای اولین بار و به طور رسمی در قرن شانزدهم به کار برده شد و بعد از آن استفاده از آن رسمیت بیشتری پیدا کرد اما استفاده گسترده از آن تا اواخر قرن هفدهم و اوائل قرن هجدهم در بین قشر مرفه و ثروتمند به طول انجامید، تا آن زمان فقط از لباس خواب راحتی با پارچه های پنبه ای، ساتن، پشمی و نظیر آن استفاده می شد و کاربرد آن ها برای راحتی در زمان استراحت و خواب بود و در طراحی آن از تزئینات خاصی استفاده نمی شد.

لباس خواب های با پارچه های سبک با عنوان نگلیژ یا لباس خواب سبک در ابتدای قرن هجدهم به جهان معرفی شد و در کنار استفاده از پارچه های سبک سایر تزئینات نیز به آن اضافه شد و جنبه زیبایی شناسی بیشتر در آن مورد توجه قرار گرفت و به دلیل راحتی و زیبایی خیره کننده ای که داشت به سرعت بین قشر مرفه محبوب شد.

پس از آن رفته رفته جایگاه خود را در بین عموم مردم به دست آورد، تا آن زمان نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک فقط از پارچه های نازک تر نسبت به لباس خواب های راحتی عرضه می شد و نگلیژهای توری یا شفاف برای اولین بار در قرن بیستم طراحی شد که کاربرد آن برای لحظات عاشقانه بین دو طرف می بود و به سرعت استقبال گسترده ای در بین عموم مردم از آن شد.

نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک
نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک

انواع نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک شامل چه لباس هایی می شود؟

امروزه نگلیژها به دو دسته نگلیژهای با پارچه های بسیار سبک مثل ساتن ابریشم و نگلیژهای توری تقسیم می شوند که دارای تزئینات متنوعی مانند دانتل، تور، روبان، پر و غیره می باشد که جلوه خیره کننده ای به آن می بخشد و تداعی کننده حس شور عشق و طراوت در فرد است که لحظاتی عاشقانه و پر شور را برای فرد به همراه دارد.

نگلیژهای با پارچه های سبک با لباس های خواب های راحتی و لباس های روز تفاوت هایی دارند به طور مثال دارای یقه باز و کار شده هستند و چاک های اغراق آمیزی در قسمت های مختلف لباس دارند که معمولا با دانتل و تور تزیین شده اند و برخی از آن ها دارای اپلیکه دوزی های ظریفی نیز هستند. نگلیژهای با پارچه های توری نیز از انواع تور، گیپور و دانتل تهیه شده اند که بدن نما می باشند و در رنگ های متنوع تولید می گردند. انواع نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک در مدل های تنگ و آزاد طراحی می شود و شامل پیراهن، روبدوشامبر، بادی و لباس های چند تکه می شود.

لباس خواب رمانتیک رافلدار آبی روشن سایز 32 تا 62 نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک رمانتیک آبی آسمانی
لباس خواب رمانتیک رافلدار آبی روشن سایز 32 تا 62

ستارگان بزرگ سینما در نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک

در قرن بیستم با شکل گیری سینمای کلاسیک هالیوود تغییراتی در فیلم سازی هالیوود به وجود آمد که آن را تبدیل به عصر طلایی هالیوود نمود و در حال حاضر نیز همچنان آن فیلم ها طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد، با وارد شدن به ابعاد مختلف زندگی در این فیلم ها جزئیات بیشتری به نمایش گذاشته شد که یکی از آن ها استفاده از انواع لباس های مدرن و فاخر توسط ستارگان بزرگ سینما در آن زمان است که نگلیژها نیز به وفور در آن دیده می شود که این موضوع در بین بینندگان آن باعث محبوبیت استفاده از نگلیژها شد.

نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک در سینمای کلاسیک هالیوود شامل پیراهن ها و روبدوشامبرهایی می شد که بسیار زیبا طراحی شده بودند و دارای جلوه های مختلفی مثل تزئینات پر، دانتل و غیره یا دامن ها و دنباله های کلوش  بلند و کوتاه و همچنین یقه های باز، کاپ دار و کار شده در مدل های تنگ و آزاد بودند که زمینه ساز عمومیت آن در بین عموم مردم به خصوص طرفداران سینما کلاسیک هالیوود شد.

ربدوشامبر بلند چیندار مشکی سایز 32 تا 62
ربدوشامبر بلند چیندار مشکی سایز 32 تا 62

چرا از نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک استفاده نماییم؟

استحکام روابط بین فردی برای همه افراد از اهمیت زیادی برخوردار است، رابطه عمیق و شادی بخش بین دو نفر به روابط زناشویی مناسب وابسته است، لازمه داشتن روابط زناشویی مناسب ایجاد احساس صمیمیت و شور و هیجان است، استفاده از نگلیژیا لباس خواب توری و سبک به شما کمک می نماید بتوانید احساس صمیمیت را با ایجاد شور و هیجان در رابطه زناشویی به دست آورید، هر زمان که استفاده از نگلیژ را شروع کنید برای تحکیم رابطه می تواند موثر واقع شود، نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک حس زنانگی و میل به زیبایی را در فرد تداعی می کند و برای هر دو نفر باعث به وجود آمدن حس آرامش می شود و به نوعی بیانگر عشق در روابط زناشویی می باشد.

نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک ربدوشامبر دو رنگ کرم و مشکی

نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک را چطور انتخاب نماییم؟

انواع نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک را می توان بر اساس موقعیت، سلیقه و شخصیت فردی انتخاب نمود، اگر شما در دوران نامزدی هستید و می خواهید برای اولین بار یک یا چند نگلیژ بخرید و آن را برای جهیزیه خود تهیه نمایید بهتر است رنگ ها و مدل هایی را انتخاب نمایید که مناسب این شرایط نیز باشد.

به طور مثال انتخاب لباس هایی که طراحی رمانتیکی دارند مثل لباس های سفید و روشن می تواند گزینه خوبی باشد، یا اگر در دوران بارداری و شیردهی هستید استفاده از لباس های با طراحی آزاد می تواند به شما کمک کند تا این دوران را مانند سایر مواقع سرشار از شور و عشق تجربه نمایید، همچنین در مواقعی که دوست دارید شور و هیجان را در رابطه خود بیشتر نمایید مثل سالگرد ازدواج و ولنتاین می توانید مدل ها و رنگ های پر هیجان تر مثل نگلیژهای پر کار با رنگ های زنده و عمیق مثل قرمز را انتخاب نمایید.

رویداسما با تنوعی بی نظیر از انواع نگلیژها در رنگ ها و طرح های مختلف توانسته است طیف وسیعی از سلیقه ها را در بر بگیرد و نظر همگان را به خود جلب نماید، نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک رویداسما با طراحی مدرن و فاخر و با در نظر گرفتن حس زیبایی شناسی به شما ارائه می گردند. برای اطلاع از خبرها، مقالات و محصولات جدید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

1 دیدگاه برای “نگلیژ یا لباس خواب توری و سبک چیست؟

  1. رحیمی گفت:

    من اولین لباس خوابی که سفارش دادم از شما بود گت دار سفید خیلی خوشگل بود و همسرم هم دوست داشت از اون موقع علاقه مند شدم به لباس به این صورت واقعا تاثیر مثبتی داره بروی زندگی زناشویی هر چند وقت یکبار تکرار بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *