لباس

لباس پلاس سایز، سایز بزرگ یا اور سایز (15 ایده برای داشتن بهترین استایل لباس سایز بزرگ)

لباس سایز بزرگ پلاس سایز یا اور سایز (15 ایده برای داشتن بهترین استایل لباس سایز بزرگ)

برای داشتن بهترین استایل لباس سایز بزرگ بهتر است بدانید که لباس سایز بزرگ چیست و به چه مفهومی مربوط است؟

در صنعت مد لباس ها دارای سایزبندی هستند و برای انتخاب صحیح و دقیق لباس متناسب با هر فرد از سایزبندی استاندارد استفاده می شود. در سایزبندی بزرگسال به سایزبندی بالاتر از لارج سایز بزرگ، پلاس سایز و اور سایز گفته می شود.

پس ابتدا بهتر است سایز خود را به خوبی تشخیص دهید و بدانید که چه سایزی دارید، برای این کار می توانید راهنمای انتخاب سایز را مطالعه نمایید و از روی جدول سایزبندی رویداسما سایز خود را تشخیص دهید.

بعد از اینکه متوجه شدید در جدول سایزبندی سایز بزرگ هستید، حال با خود می پرسید که چه استایل و لباسی برای سایز بزرگ مناسب تر است و جلوه و درخشندگی بیشتری دارد. در این مقاله چند ایده برای داشتن بهترین استایل لباس سایز بزرگ را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

1. اطمینان داشته باشید که در انتخاب لباس سایز بزرگ شما هیچ محدودیتی ندارید

دنیای مد پیشرفت زیادی در زمینه طراحی لباس برای افراد مختلف با سلیقه و اندام متفاوت داشته است، پس این اطمینان را داشته باشید که با خیال راحت از انواع مدل ها و رنگ ها می توانید برازنده ترین انتخاب را داشته باشید. برای این کار فقط لازم است کمی اطلاعات خود را در زمینه استایل، فرم بدن و موارد مشابه بالا ببرید.

2. نسبت به سایز بزرگ بودن خود اعتماد به نفس داشته باشید

خودتان را همان گونه که هستید دوست داشته باشید، اگر شما اندام درشت تری دارید آن را بپذیرید و به خود افتخار کنید، به راحتی می توان گفت رمز موفقیت در هر کاری داشتن اعتماد به نفس است. با داشتن اعتماد به نفس بالا می توانید بهترین استایل را برای خود انتخاب نمایید و همه را تحت تاثیر قرار دهید. 

3. فرم بدن خود را بشناسید

ویژگی های اندام همه افراد از یکدیگر متفاوت است و به طور کلی به 5 فرم بدن زنانه تقسیم می شود که در همه سایزها وجود دارد. برای شناخت فرم بدن خود می توانید به مطلب چگونه فرم بدن خود را تشخیص دهیم؟ مراجعه نمایید.

شناخت فرم بدن در داشتن استایل شیک و منحصر بفرد اهمیت زیادی دارد. اگر فرم بدن خود را بشناسید می توانید لباسی را انتخاب کنید که با فرم بدنی شما هم خوانی داشته باشد. شناخت فرم بدن به شما کمک می کند نقاط قوت اندام خود را برجسته کنید و نقاط ضعف آن را بپوشانید و با این شیوه استایل متناسبی را ایجاد کنید.

4. استایل شخصی خود را مشخص کنید

برای تاثیرگذاری بهتر در جامعه امروزی داشتن استایل شخصی موضوع با اهمیتی است که باید به آن توجه نمود. شما می توانید یک یا چند استایل شخصی را که به شخصیت، نگرش و محیط شما ارتباط بیشتری دارد انتخاب نمایید و برای پوشش خود از آن الهام بگیرید. برای این منظور به مطلب شناخت 19 استایل شخصی مراجعه نمایید.

5. در کمد لباس تان چند لباس با استایل تایم لس بگنجانید

شما می توانید از ترندها و همه استایل ها استفاده کنید اما در کنار آن داشتن چند لباس تایم لس را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا لباس تایم لس می تواند به شما کمک کند که در هر موقعیتی بهترین استایل را داشته باشید.

در واقع لباس با استایل تایم لس به لباسی گفته می شود که کیفیت بالایی دارد و دارای اصالت در طراحی است این لباس ها معمولا کلاسیک یا مینیمال هستند.  لباس تایم لس از مد نمی افتد و زمان بیشتری می توان آن را نگهداری کرد. این لباس ها را به خوبی می توان با یک لباس دیگر ست کرد و در موقعیت هایی که زمان کمی برای آماده شدن دارید به راحتی یک استایل شیک بسازید.

6. با استفاده از لباس های با استایل آزاد بدرخشید

در کنار لباس های فیت می توانید مجموعه ای از انواع لباس های آزاد داشته باشید که در موقعیت های مختلف قابل استفاده است. این دسته از لباس ها از اصول زیبایی شناسی در طراحی لباس پیروی می کنند و در کنار راحتی، به خوبی عیوب اندام را می پوشانند و باعث جلوه بیشتر می شوند. انواع لباس ها با سیلوئت های مختلف در استایل آزاد وجود دارد که مناسب سایز بزرگ هستند و شما می توانید از بین آنها لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای شناخت بهتر این استایل می توانید به مقاله استایل آزاد چیست؟ مراجعه نمایید.

7. با سیلوئت و استایل لباس ها آشنایی داشته باشید

لباس هایی که از اصول طراحی مد پیروی می کنند دارای سیلوئت و استایل مشخصی هستند که در لباس های سایز بزرگ نیز همان ظاهر را دارند، این لباس ها از اصول زیبایی شناسی پیروی می کنند و  و به شما ظاهری مدرن و هوشمندانه می دهند. به راحتی می توان از بین لباس های دارای سیلوئت و استایل، لباس مناسب فرم بدن خود را انتخاب کنید و آن را با موقعیت پیش رو هماهنگ کنید. برای شناخت بهتر استایل ها به مطلب استایل در دنیای مد به چه معناست مراجعه کنید و همچنین برای انتخاب مناسب ترین لباس برای هر موقعیت می توانید به مقاله چگونه استایل لباس مناسب هر موقعیت را انتخاب کنیم؟ مراجعه نمایید.

8. رنگ های متنوع را در استایل خود بگنجانید

شاید شما هم شنیده باشید که با پوشیدن لباس های تیره و مشکی لاغرتر به نظر می رسید یا اگر لباس های تیره و مشکی را انتخاب کنید شیک و استایلش به نظر می رسید. امروزه این ایده در حال رنگ باختن است و انواع رنگ ها به عنوان استایل مد روز خودنمایی می کنند.

اگر سایز بزرگ هستید یا به داشتن استایل شیک علاقمند هستید این ایده را کنار بگذارید و لباس های رنگی و روشن را به کمد لباس تان اضافه کنید و همچنان شیک پوش باشید. شما نیازی به پنهان کردن سایز خود ندارید، می توانید در کمد لباس خود چند لباس مشکی و تیره داشته باشید و آن ها را در موقعیت های مورد نظرتان استفاده کنید اما در کنار آن لباس های رنگی و روشن را قرار دهید.

همچنین می توانید طیف رنگ های پخته مانند صورتی کثیف، سبزآبی تیره، زرشکی، سبز کله غازی و آبی نفتی را اضافه کنید، طیف رنگی پخته ظاهری الگنت و پیچیده به ظاهر شما می دهند و توجه کمتری را به اندام معطوف می کنند که می توانید استفاده از آن ها را تجربه کنید.

9. با لباس های بدون فرم خداحافظی کنید

برخی از لباس ها دارای استایل و سیلوئت خاصی نیستند و از اصول زیبایی شناسی پیروی نمی کنند، این لباس ها برش های بسیار ساده ای دارند و مانند یک کاور تمام اندام را می پوشانند، عیوب اندام را پررنگ تر می کنند و اندام را درشت تر نشان می دهند، همچنین تداعی کننده ظاهری منفل و افسرده هستند.

اگر شما سایز بزرگ هستید نیازی به استفاده از این نوع لباس ها ندارید  برای داشتن یک استایل خیره کننده بهتر است این لباس ها را کنار بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که دارای سیلوئت و استایل مشخص هستند و از انواع تکنیک ها در طراحی آن ها استفاده شده است. زیرا این لباس ها به شما ظاهری جسور، شاد، پر انرژی و مدرن می بخشند.

10. لباس فیت را جایگزین لباس چسبان کنید

برخی لباس ها به صورت تنگ و اندامی طراحی شده اند مانند لباس های ورزشی، لباس خواب های کشی و همچنین لباس های بیرونی و مجلسی اندامی.

گاهی برخی از خانم های سایز بزرگ پوشیدن لباس چسبان را راه حلی برای خوش اندام دیده شدن می دانند یا لباس ها را یک سایز کوچک تر و تنگ تر انتخاب می کنند که اندام آن ها را لاغرتر نشان دهد، اما اینطور نیست. این لباس ها عیوب اندام را برجسته می کنند و انتخاب مناسبی برای شما نیستند.

بهتر است پوشیدن لباس با سایز کوچک تر را کنار بگذارید و اجازه دهید لباس کمی آزاد باشد. همچنین توجه داشته باشید که لباس های با استایل آزاد بهتر می توانند شما را به نتیجه دلخواه تان نزدیک کنند، پس در انتخاب لباس تنگ دقت کنید و آن را با چند گزینه آزاد ترکیب کنید. به طور مثال یک کت تنگ را با تاپ و شلوار آزاد ترکیب کنید.

11. از لباس هایی با پارچه های طرح دار استفاده کنید

شاید بتوان گفت که خیلی از لباس ها با انواع پارچه های طرح دار طراحی شده اند، این لباس ها جلوه زیبایی دارند و توجه را از اندام کم می کنند و پوشیدن آن ها می تواند ظاهری شیک و مدرن به استایل شما ببخشد. تنوع در طرح پارچه های این لباس ها زیاد است و شما انتخاب های زیادی می توانید داشته باشید، اگر سایز بزرگ هستید لباس های با پارچه های طرح دار امتحان کنید.  

12. اکسسوری را به استایل خود اضافه کنید

اکسسوری ها در استایل دارای جایگاه ویژه ای هستند، آنها مانند قطعه ای از یک پازل هستند که آن را کامل می کنند. وقتی استایل شما دارای اکسسوری است استایل پیچیده و الگنتی پیدا می کنید که نشان دهنده اهمیت دادن شما به خودتان است و برای همه بسیار تحسین برانگیز است.

13. لباس های چپ و راستی را انتخاب کنید

لباس های چپ و راستی یا ضربدری طوری طراحی شده اند که انحنای بیشتری به اندام می دهند، باعث ایجاد تناسب بیشتر می شوند و آن را زیباتر نشان می دهند.

14. آستین های متنوع را امتحان کنید

آستین های آزاد در مدل های مختلف می توانند به خوبی در ایجاد یک استایل متناسب مفید باشند. آستین رگلان، آستین انجل، آستین کیمونو، آستین پفی و آستین خفاشی با ظاهر پیچیده خود پوشش خوبی ایجاد می کنند و باعث ایجاد تناسب در اندام می شوند.

15. در انتخاب دامن و شلوار دقت کنید

دامن و شلوار فاق بلند اندام را کشیده تر نشان می دهد پس دامن و شلواری را انتخاب کنید که فاق بلند تری دارد.

شلوار بگ و شلوار راسته هر دو ظاهری الگنت و خیره کننده دارند و اندام را کشیده نشان می دهند که می توان در موقعیت های مختلف یکی از آن ها انتخاب نمود.

دامن اِی لاین به عنوان یک دامن محبوب و پرکاربرد می تواند یک انتخاب مناسب در موقعیت های مختلف برای افراد سایز بزرگ باشد. دامن اِی لاین دارای ظاهری ساختارمند است از قسمت بالا تنگ است و بخش پایین آن آزاد تر است و به شکل A انگلیسی می باشد. این دامن در قدهای مختلف وجود دارد و استفاده از بسیار راحت است.

برند رویداسما با طراحی های مدرن و به روز قابل توجه است. رویداسما با تنوع بالا در محصولات و رنگبندی توانسته پاسخگوی همه سلیقه ها باشد. رویداسما با علم به ویژگی های مختلف اندامی، موقعیت های مختلف و سلیقه های متنوع لباس های منحصر به فردی را طراحی می نماید.

همچنین رویداسما با سایزبندی متنوع، انواع لباس های سایز بزرگ را عرضه نموده است که با ورود به قسمت فروشگاه رویداسما می توانید لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *