لباس

لباس فرمالیته عروس چیست؟

Photoroom 20240902 131210

لباس فرمالیته عروس، لباسی است که عروس در عکاسی و فیلم برداری قبل از ازدواج می پوشد. از گذشته برای ثبت لحظات عاشقانه و شاد آشنایی و ازدواج از عکس و فیلم فرمالیته استفاده می شود. این رویداد پیشینه تاریخی از زمان رواج استفاده از دوربین عکاسی و فیلم برداری در بین مردم جهان دارد. حتی پیش از اختراع دوربین، این رویداد با کشیدن نقاشی از عروس و داماد انجام می شد.

زمان عکاسی و فیلم برداری فرمالیته

عکاسی و فیلم برداری فرمالیته معمولا چند روز یا چند هفته قبل ازدواج انجام می گیرد اما گاهی بعضی از زوج های جوان، چند روز بعد از ازدواج این کار را انجام می دهند.

مکان عکاسی و فیلم برداری فرمالیته و انتخاب لباس فرمالیته عروس

  • عروس و داماد مکان و موقعیت های متنوعی را با توجه به سلیقه شخصی خود می توانند انتخاب کنند و بر اساس آن لباس فرمالیته را انتخاب کنند.
  • یکی از مکان های پرطرفدار محیط شهری است. به طور مثال مکان های تاریخی، کافه و رستوران، هتل، خیابان و ماشین؛ انتخاب لباس فرمالیته عروس در این مکان ها بسیار گسترده است و از یک لباس ساده و راحتی تا یک لباس عروس رسمی را می توان استفاده کرد.
  • عکاسی و فیلم برداری در آتلیه عکاسی، باغ، عمارت ها و ویلاها یکی از مکان های مناسب فرمالیته عروس و داماد می باشد که معمولا از لباس ها و ژست های رسمی تر استفاده می شود.
  • طبیعت مانند ساحل رودخانه و دریا، کوه، جنگل، صحرا و غیره نیز از دیگر مکان های عکاسی و فیلم برداری فرمالیته می باشد. که با توجه با فصل و اقلیم آن منطقه می توان لباس های متنوعی را انتخاب کرد.
  • برخی از زوج ها موقعیت های پر هیجان مانند تله کابین، جت اسکی، غواصی، اسب سواری و غیره را انتخاب می کنند که در این موقعیت لباس های غیر رسمی و راحت مناسب می باشد.
  • فضای داخلی و حیاط خانه عروس و داماد مکان دیگری است که بعد از ازدواج برای عکس و فیلم فرمالیته انتخاب می شود.

انواع مدل لباس فرمالیته عروس با، سیلوئت، استایل و کاربردهای مختلف توسط رویداسما طراحی و ارائه شده است . که می توانید با موقعیت مکانی و زمانی عکس و فیلم فرمالیته خود آن را انتخاب کنید.

در اینجا مدل های متنوع لباس فرمالیته عروس  فروشگاه رویداسما را برای شما به نمایش می گذاریم. همچنین برای اطلاع از خبرها و محصولات رویداسما می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *