سبک زندگی, پارچه, لباس, مناسبتها

راهنمای خرید لباس عید نوروز

راهنمای خرید لباس عید نوروز

سال جدید و عید نوروز برای ما نوید از نو شدن دوباره زمین است و ما در فصل بهار با توجه به آمدن سال جدید، عید نوروز، مهمانی ها، جشن ها و تعطیلی های آن به فکر خریدن لباس های نو می افتیم که مناسب  فصل و مناسبت های آن نیز باشد و این سوال برای ما پیش می آید که بهترین انتخاب برای لباس عید چه انتخابی می تواند باشد و چگونه می توان آن را تشخیص داد؟ در اینجا به چندنکته اساسی اشاره شده که می تواند در انتخاب بهتر موثر و مفید باشد.

در نظر گرفتن رنگ سال و مدل سال برای لباس عید نوروز

اگر شما بخواهید بهترین لباس را برای خودتان انتخاب کنید بهتر است رنگ سال را بشناسید، رنگ سال هر سال توسط شرکت پنتون انتخاب می شود. اگر به آن علاقه داشته باشید می توانید حداقل یکی از آیتم های پوشش خود را از آن رنگ انتخاب نماید و در کنار آن رنگ های خنثی را که برای شما مناسب هستند و مکمل رنگ های اصلی پوشش تان هستند در نظر بگیرید.

بهتر است برای این فصل از سال لباس های تیره را کنار بگذارید به دلیل اینکه لباس های تیره بیشتر برای فصل سرد سال مناسب هستند و استفاده از آنها در نیمه اول سال پوشش شما را سرد و تکراری می نمایند، بیشتر افراد در فصل بهار و عید نوروز از لباس های با رنگ روشن و شاد استفاده می کنند شما بهتر است به سراغ لباس های با رنگ های سرد یا گرم و بهاری مثل بنفش، صورتی، سبز، زرد، آبی، نارنجی، قرمز و هم خانواده های آنها بروید که نماد فصل بهار و یادآور طبیعت زنده و پر طروات آن دارد.

طرح پارچه بعد از در نظر گرفتن رنگ بسیار اهمیت دارد

اینکه شما چه طرح از پارچه را برای لباس های خودتان انتخاب می کنید بسیار مهم است در فصل بهار و عید نوروز از لباس های با پارچه های طرح دار استقبال زیادی می شود زیرا وقتی در فصل بهار به طبیعت نگاه می کنید سرشار از رنگ های در هم تنیده و متنوع از انواع گل های بهاری رنگارنگ و طبیعت سر سبز و و سر زندگی رودهای آبی و درخشش آفتاب طلایی است.

در فصل زمستان بیشتر لباس ها از جنس کرکی و پشمی هستند و در طرح های ساده تر ارائه می گردند که با آن فصل هم خوانی دارد، در فصل بهار بهتر است شما به دنبال تنوع در طرح پارچه باشید یعنی پارچه هایی را انتخاب کنید که دارای گل هستند و یا راه راه هستند یا بر روی آن ها نقاشی هستند یا به صورت خالدار می باشند.

ست کردن لباس هایی که انتخاب کرده اید با رنگ های مکمل و خنثی

همیشه در کنار تهیه یک لباس مناسب شرایط فردی و محیطی ست کردن آن نیز بسیار با اهمیت می باشد، اینکه شما کمد خود را از لباس های شاد برای فصل بهار و عید نوروز انتخاب نمایید برای داشتن یک استایل شیک و به روز بسیار خوب و قابل تحسین برای همگان می باشد.

به طور مثال وقتی شما یک شومیز گلدار تهیه می نمایید در کنار آن به یک دامن یا شلوار احتیاج دارید که بهتر است یا ست همان شومیز باشد یا آنها را ساده و بدون طرح انتخاب کنید و برای این کار از رنگ های مکمل لباس خود یا رنگ های خنثی استفاده نمایید و به دلیل اینکه استفاده از رنگ های خنثی راحت تر است می توان از آنها استفاده نمود، رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، طوسی و قهوه‌ای می تواند به شما کمک کند که یک استایل بسیار زیبا را در کنار لباس های طرح دار یا با رنگ های شاد داشته باشید.

انتخاب پارچه مناسب برای لباس های عید نوروز

انتخاب پارچه در فصل بهار بسیار راحت و دلنشین است زیرا دمای هوا بسیار معتدل می باشد و انواع پارچه ها مانند نخی، کرپ حریر، ساتن، گیپور و غیره  را می توان برای شومیز، پیراهن، دامن، شلوار و سایر لباس ها را برای داشتن استایلی شیک و زیبا در عید انتخاب نمود، اینکه بخواهید استایل خود را کمی رسمی یا به صورت دورهمی صمیمانه در آورید بستگی به نوع سلیقه شما و مهمانی هایی که ترتیب داده اید یا به آن دعوت شده اید دارد.

بسیاری از افراد به سمت لباس هایی که دارای پارچه هایی مانند ساتن و گیپور هستند تمایل دارند زیرا ظاهری رسمی تر دارد که برای عید نوروز انتخاب بسیار مناسبی است و می‌تواند به خوبی استایل شما را نسبت به سایر اوقات متفاوت کند و اما بسیاری دیگر از افراد پارچه های راحتی تر مانند الیاف طبیعی، نخی، توری و کرپ حریر را انتخاب می نمایند که ظاهری شیک و صمیمانه به آنها می دهد که می توان از انواع ساده طرح دار آنها استفاده نمود.

شلوار و یا دامن های گلدار در عید نوروز

شما می توانید در عید نوروز و در فصل بهار از تنوع بسیار بالایی برای انتخاب لباس استفاده کنید و همانطور که در فصل بهار هوا رو به گرم شدن می رود شما می توانید با استفاده از لباس هایی مانند شلوار ها و دامن های آزاد و کلوش با رنگ های بهاری ساده و طرح های بهاری گلدار نیز برای متفاوت کردن استایل خود استفاده کنید.

لباس های آزاد و بهاری به دلیل خنک بودن پارچه های آنها و آزاد بودن طراحی مدل شان برای تابستان نیز قابل استفاده هستند که برای ست شدن بهتر آنها می توان انواع دامن و شلوار طرح دار را با شومیز و تاپ ساده ست کرد و انواع شلوار و دامن ساده را با شومیز و تاپ طرح دار استفاده کرد.

در فصل بهار و عید نوروز انواع پیراهن و رویی های بیرونی و مجلسی را می توان استفاده نمود

پیراهن های تابستانی در انواع بلند و کوتاه، با آستین یا بدون آستین با پارچه های ساده و طرح دار در تنوع بالا موجود است که هر فرد به راحتی می تواند چندین مدل پیراهن را به کمد خود اضافه نماید و در شرایط مختلف مانند عید نوروز از آنها استفاده نماید. مانتو پیراهنی، مانتو شومیزی، مانتو جلو باز یا رویی از جمله پیراهن ها و مانتوهای پرطرفداری هستند که استایل شما را به خوبی جلوه می دهند.

به طور مثال می توان مانتو پیراهنی بلند را به تنهایی استفاده کرد یا با یک شومیز و شلوار، شومیز و دامن یا پیراهن بی آستین با توجه با سلیقه خود از یک رویه طرح دار کوتاه یا بلند استفاده نمود، انتخاب یک رویه مناسب برای روی لباسهایی که انتخاب کرده اید بسیار هنرمندانه استایل شما را شیک جلوه می دهد.

در فصل بهار شما انتخاب های زیادی دارید که می توانید با طرح های متنوعی که دسترس تان می باشد استایل شخصی خود را بسازید و برای جلوه بیشتر انواع اکسسوری را متناسب با سلیقه شخصی خودتان به استایل تان اضافه نمایید و آن را کامل کنید.

در سایت رویداسما انواع لباس های مجلسی و بیرونی را با طراحی خاص و منحصر به فرد و متناسب با عید نوروز را می توانید خریداری نمایید و استایلی خاص خود داشته باشید. برای اطلاع از خبرها، مقالات و محصولات جدید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

8 دیدگاه در “راهنمای خرید لباس عید نوروز

  1. مهناز گفت:

    بسیار عالی ممنون من ست کردن لباس رو خیلی دوس دارم مخصوصا برای بهار که تنوع لباس زیاد هست.

  2. بهاره فرهادی گفت:

    تاپ و شلوار و یا دامن طرح دار خیلی تیپ رو تغییر می ده مخصوصا گلدار یا خالدار

  3. فرزانه گفت:

    ست کردن لباس ها خیلی حس خوبی میده توی فصل بهار مخصوصا دامن و یا پیراهن خیلی خوب میشه.

  4. عسل گفت:

    لطفا مطالب در مورد تمامی لباس ها و موضوعات بزارید

    1. admin گفت:

      ممنون از نظرتون مجله رویداسما همیشه به روز میشه و مطالب جدید اضافه میشه. می تونید مطالب جدید رو دنبال کنید.

  5. دختر بهاری گفت:

    همیه این لباس ها موجوده برای سفارش می خواستم سفارش بدم شومیز گلدار

    1. admin گفت:

      بله عزیزم همه موجوده اگه ناموجود بشن خودمون ناموجود می کنیم. اگه سوالی دارید می تونید تو قسمت گفتگوی آنلاین بپرسید.
      https://roydasma.ir/?product=floral-top

  6. سوسن گفت:

    من دامن و شلوار طرح دار همیشه استفاده می کنم اخیرا ترند شده و مد روزه 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *