سبک زندگی, عشق, لباس خواب, مناسبتها

انتخاب لباس در دوران بارداری به چه شکل است؟

انتخاب لباس در دوران بارداری به چه شکل است؟

هنگامی که باردار می شوید بدن دچار تغییراتی می شود که تغییر سایز بدن و اندازه دور شکم از آن جمله می باشد و انتخاب لباس در دوران بارداری را متفاوت می نماید. معمولا در سه ماهه اول بارداری تغییر محسوسی در سایز بدن و اندازه دور شکم دیده نمی شود و شما می توانید همچنان از لباس های قبلی خود استفاده نمایید.

اما بعد از آن و هنگام ورود به ماه چهارم بارداری کم کم شکم شما شروع به بزرگ شدن می نمایند و در این زمان شما به لباس هایی احتیاج پیدا می کنید که با اندازه دور شکم تان هم خوانی داشته باشد، که در اینجا به بررسی تغییرات ظاهری بدن مادر و راه های شناخت لباس های مناسب بارداری می پردازیم.

تغییر ظاهری در بدن مادر باردار به چه شکلی می باشد و چه تاثیری در انتخاب لباس در دوران بارداری دارد؟

در هنگام بارداری و با رشد جنین شکم مادر بزرگ می شود و همچنین اضافه وزن و ورم نیز به طور کلی در بدن فرد دیده می شود که منجر به تغییر سایز در لباس می شود و مادران در این زمان به فکر خرید لباس های جدید و مناسب با اندام فعلی خود می افتند.

اما شرایط کمی متفاوت است و به غیر از تغییر کلی در بدن هر روز شکم شما بزرگ تر می شود و از این رو انتخاب لباس در دوران بارداری مستلزم آگاهی و شناخت بیشتر است اما جای نگرانی نیست با مطالعه ادامه این مطلب در سایت رویداسما شما به خوبی خواهید توانست این شناخت را به دست بیاورید و انتخاب شایسته ای برای خود داشته باشید.

پس بهتر است قبل از شناخت انواع لباس مناسب بارداری، در مورد اندازه دور شکم و نحوه اندازه گیری آن بدانیم.

لباس در دوران بارداری

اندازه دور شکم در زمان بارداری چقدر است و چطور می توان آن را اندازه گرفت؟

وقتی برای خرید لباس به یک فروشگاه اینترنتی یا حضوری وارد می شوید متوجه این مسئله می شوید که همه لباس ها دارای سایزهای استانداردی می باشند و با اندازه گیری سایز خودتان می توانید لباسی که انتخاب نموده اید را خریداری نمایید.

روش اندازه گیری صحیح در راهنمای انتخاب سایز به طور کامل توضیح داده شده است و در صورت تمایل می توانید آن را مطالعه نمایید که در مورد نحوه اندازه گیری سایز به شما کمک شایانی می نماید.

اندازه دور شکم در بارداری بزرگ تر از زمان های دیگر است و با بالا رفتن سایز بیشتر می شود و در واقع اندازه دور شکم با اندام هر فرد هم خوانی دارد که در جدول سایزبندی بارداری رویداسما مشخص شده است.

همان طور که در جدول سایزبندی رویداسما مشاهده نمودید برای تعیین سایز از اندازه دور سینه، دور کمر و دور باسن استفاده می شود که دور کمر باریک ترین قسمت کمر هر فرد می باشد، اما در جدول سایزبندی بارداری رویداسما اندازه دور شکم به جای دور کمر قرار گرفته است که شما باید برجسته ترین قسمت دور شکم را با متر اندازه بگیرید و با جدول تطابق دهید و سایز خودتان را پیدا کنید.

جدول سایز بندی زنانه بارداری رویداسما
جدول سایز بندی زنانه بارداری رویداسما

شناخت فرم بدن در انتخاب لباس مناسب بارداری چگونه تاثیر می گذارد؟

به طور کلی پنج فرم بدن زنانه وجود دارد و اندام هر فرد یکی از این فرم ها می باشد که شامل فرم ساعت شنی، فرم مستطیل، فرم دایره یا سیب، فرم گلابی و فرم مثلث رو به پایین می باشد که نشان می دهد در هر فرم بدنی برجستگی و فرورفتگی در کدام قسمت های بدن بیشتر است.

در دوران بارداری فرم بدن شما ممکن است از یک فرم به فرم دیگر تغییر نماید یا همان فرم دچار تغییراتی شود، فرم سیب و فرم گلابی، فرم های بدنی هستند که شما در این دوران تجربه می نمایید، پس با دانستن فرم بدنی خودتان می توانید پوشش شیک و متناسبی داشته باشید و به راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید، برای شناخت بهتر در مورد فرم بدن تان می توانید مطلب فرم بدن را مطالعه نمایید.

لباس در دوران بارداری 3

چگونه لباس بارداری شیک و مناسب رومزمره و مجلسی انتخاب کنیم؟

بارداری 9 ماه طول می کشد و گاهی تا چندین ماه بعد از آن نیز یعنی دوران شیردهی اضافه وزن و برجستگی شکم تا حدودی باقی می ماند، در این دوران شما همچون سایر اوقات در موقعیت های مختلف قرار می گیرید.

به دورهمی، تولد، عروسی و مهمانی های دیگر دعوت می شوید، به دانشگاه یا محل کار می روید، برای خرید و تفریح از منزل خارج می شوید، اوقات زیادی را در خانه به سر می برید و به خواب کافی و راحت نیز نیاز دارید، به همین دلیل شما در این دوران به لباس هایی نیاز دارید که با شرایط و موقعیت شما هم خوانی داشته باشد و باید بتوانید برای هر موقعیتی لباس مناسب آن موقعیت را انتخاب نمایید.

با وارد شدن به دوران بارداری برجستگی در قسمت شکم بیشتر می شود و برای انتخاب لباس مناسب بارداری باید اندازه دور شکم را در نظر گرفت و لباس هایی را که دارای طراحی آزاد مخصوصا در قسمت شکم هستند انتخاب نمود. پوشیدن لباس های آزاد یک استایل زیبا و شیک می باشد که خارج از دوران بارداری نیز قابل استفاده است.

استایل آزاد انواع مختلفی از شومیزها و تاپ ها، پیراهن های روزمره و مجلسی و سایر لباس ها را شامل می شود و شما با توجه به موقعیت مد نظر خودتان می توانید آن ها را انتخاب نماید، که در سایت رویداسما انواع مختلفی از لباس های مناسب بارداری با استایل آزاد موجود می باشد و شما می توانید آن ها را خریداری نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس های آزاد به مطلب لباس های آزاد مراجعه نمایید.

لباس در دوران بارداری 1

برای عکس فرمالیته بارداری و زایمان چه لباسی بپوشیم؟

گرفتن عکس های یادگاری از رویدادهای مهم زندگی همیشه شیرین، دلچسب و شادی بخش بوده است و باعث می شود که آن روزها و رویدادها در ذهن شما ماندگار و به یاد ماندنی شود، دوران بارداری و زایمان جزء روزهای مهم و خاطره انگیز زندگی هر فرد می باشد که به وسیله عکاسی از آن خاطرات می توان آن را ثبت نمود.

برخی از افراد برای ثبت این رویداد از آتلیه عکاسی استفاده می نمایند و برخی دیگر نیز خودشان به عکاسی می پردازند و یا از آشنایان کمک می گیرند، به هر صورت عکس های فرمالیته بارداری و زایمان را می توان در فضاهای مختلف مانند خانه، خیابان، طبیعت یا هر مکان دیگری که مد نظر داشته باشند به عکاسی بپردازند و از ایده های متنوع بهره ببرند.

حال در اینجا این سوال پیش می آید که چه لباسی برای این منظور مناسب تر است؟ معمولا در زمان بارداری استفاده از پیراهن های روزمره یا مجلسی که از قسمت شکم آزاد هستند انتخاب خوبی برای عکاسی می باشند و همچنین برای عکاسی بعد از زایمان در بیمارستان یا منزل می توان از روبدوشامبر کوتاه و بلند و ست های چند تکه روبدوشامبر و تاپ و شلوار یا روبدوشامبر و پیراهن استفاده نمود.

لباس در دوران بارداری 2

لباس خواب توری مناسب بارداری

هر موقعیتی مستلزم استفاده از لباس مناسب با آن است، برای داشتن یک رابطه عاشقانه و مستحکم با شریک زندگی تان نیز استفاده از انواع لباس خواب توری دارای اهمیت می باشد زیرا این لباس ها ظاهری خیره کننده و زیبا به شما می بخشد و باعث گرمی روابط عاطفی بین شما می شود، در چمدان عروس همیشه لباس خواب های توری وجود داشته است اما شاید از خودتان پرسیده باشید که آیا در دوران بارداری و با توجه به بزرگ شدن شکم هنوز هم می توان از لباس خواب توری استفاده نمود؟

لباس خواب توری دارای انواع مختلفی می باشند بعضی از آنها از قسمت شکم تنگ هستند و نمی توان آن ها را در این دوران استفاده نمود، اما برخی دیگر از این لباس خواب ها به صورت آزاد طراحی شده اند و از قسمت شکم آزاد هستند و به راحتی در دوران بارداری نیز قابل استفاده هستند و به دلیل طراحی زیبایی که دارند مناسب همه سلیقه ها می باشند و خارج از دوران بارداری نیز استایلی شیک و جلوه گر دارند که از این رو استقبال بسیار خوبی از لباس خواب توری با طراحی آزاد می شود،

انواع لباس خواب توری در سایت رویداسما موجود می باشد و شما با مراجعه به دسته بندی لباس خواب توری می توانید آن ها را مشاهده و خریداری نمایید. برای اطلاع از خبرها، مقالات و محصولات جدید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

لباس در دوران بارداری به چه شکل است؟

1 دیدگاه برای “انتخاب لباس در دوران بارداری به چه شکل است؟

  1. خانومی گفت:

    مادر شوهرم برای بارداری لباس هدیه آورد برام که بعد از بارداری هم میشد استفاده کرد خوب بودن چون لباسهای معمولی تنگ هستن برای بارداری یا لباس ازاد خوبه یا اینکه بارداری باشه ممنون از مقاله شما همچنین اگر امکان دارد در مورد ست کردن و انتخاب صحیح لباس هم بگید یا اینکه استالیست یا جور کردن لباس چطور هست مخصوصا کسی شکم داره چیکار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *